*janded

'cuz life is so random

Planta 1.1

Știu că vă promisesem aici că voi scrie în fiecare vineri despre aventurile plantei mele în ghiveci, dar m-am gândit că nu vreau ca acest spațiu să capete o tentă botanică. 😀 Plus că ar fi trebuit să vin cu vești proaste săptămâna trecută.

Planta este bine. I s-au uscat cam toate florile (a mai rămas doar cu 2) dar frunzele sunt pline de clorofilă.

Dacă săptămâna trecută trandafirul era mai pălit decât atunci când  îl primisem, iar SMURD-ul plantelor (mama adică) a recurs la arme secrete (îngrășământ adică), apoi am decis că a sosit timpul să o mutăm la reanimare (balcon adică – pentru că mai multă lumină), acum totul este verde. 😀 Deși puteam să jur că florile sunt roz, când au înflorit s-au dovetit a fi de un galben pal.

Planta rezistă. 🙂

Photo 18-07-2014 19 28 26

Single Post Navigation

2 thoughts on “Planta 1.1

  1. Hm, tocmai ce vroiam să-ţi spun că ţi-ai ales o plantă dificilă. Dar am citit primul articol din serie şi am prins ideea. Trebuie multă atenţie la orice semn de “îmbătrânire”. Trandafirii din ghiveci mor foarte repede! Te-am încurajat, nu? 🙂

    Like

    • Da, foarte! :)) Nivelul meu de motivatie a crescut considerabil.

      Am lipsit weekend-ul asta de acasa, dar planta e inca vie. Stiu ca e destul de pretentioasa: trebuie sa aibe multa lumina si trebuie udata cam zilnic. Dar daca a rezistat aproape 3 saptamani, cred ca mai poate inca 5. 😀

      Like

Leave a Reply

