*janded

'cuz life is so random

Mă ajutaţi cu un ban?

Cum săptămâna trecută mașina a fost bolnăvioară și a trebuit să ajung mai în fiecare zi pe la sediu / facultate, am refăcut cunoștință cu transportul public în comun. 🙂

Mă întorceam într-o zi spre casă, cu un maxi taxi. Mă urc bine mersi, mă așez pe scaun și aud cum cineva îmi șoptește: “Nu te supăra, poți să mă ajuți cu un ban?”. Prima oară am zis că mi se pare, a doua oară am zis că nu aud bine, iar a 3-a oară am zis că își bate joc de mine.

Un-sibian-a-vrut-sa-si-plateasca-o-amenda-cu-3-000-de-monede-de-un-banCert e că era pe bune. Și doamna respectivă avea grijă să o zică pe un ton menit să îți facă glandele lacrimale să secătuiască pe moment. Ideea e că de la FEEA până în Țiglina, doamna a strâns 3 lei agasând călătorii cu vocea sa tremurândă.

Și când stau să mă gandesc că eu nu produc nimic când merg cu maxi-taxi, din contră, dau bani… Poate e o metodă nouă și ingenioasă de a pune la ciorap pentru zile negre. 😀

Single Post Navigation

5 thoughts on “Mă ajutaţi cu un ban?

  1. În magicul Bucureşti, se vorbeşte de la un leu în sus…s-au dus de mult timp vremurile în care cereau un ban. Deci, fii fericită, a fost o doamnă agasantă, dar cu bun simţ :))

    Like

  2. G3ordan on said:

    Din fericire nu mai e atat de magic precum Paris, Londra etc.., dar sigur ei ‘produceau’ mai mult de un salariu mediu pe economie..

    Like

  3. EU MI-AM PROPUS SA NU dau niciun ban la cersatori!! oricat de multa mila mi-ar fi!!

    Like

Leave a Reply

