*janded

'cuz life is so random

Challange accepted!

Știu că este un titlu îngrozitor de prost ales, dar unele lucruri pur și simplu sună mai bine în limba engleză.

Cei de la Silan au o campanie de promovare destul de interesantă. Provoacă bloggerii să aibe grijă de o plantă în ghiveci, trimisă de ei. Recunosc că dacă nu îmi trimiteau mail, nu aflam de idee. 😀

Ceea ce este foarte provocator pentru mine, este planta în sine. Mama și bunica-mea ar fi capabile să locuiescă doar cu plante. Ca să va faceți o idee: sufrageria și balconul nostru sunt pline de plante în ghiveci. E ca și cum am locui în junglă. Ei bine, plantele nu rezistă în jurul meu mai mult de o săptămână.  Uit să le pun apă, sau pun prea multă, e prea multa lumină și așa mai departe.

Așa că m-am hotărât să îmi demonstrez că pot avea grijă de o plantă (tocmai ce s-a pălit busuiocul pe care l-am pus în ghiveci) și am acceptat provocarea! Aștept să-mi ajungă planta acasă… și să înceapă distracția! Dacă nu e un cactus, am belit-o…

Single Post Navigation

4 thoughts on “Challange accepted!

  1. G3ordan on said:

    Am dat click la ei pe site dar nu am vazut nimic referitor la campanie, sigur era vorba despre o planta adevarata si nu ceva care doar sa poarte mireasma balsamului, sau asta e doar un truc sa obtii clickuri dinspre blogul tau. Chiar asa: care e recompensa pentru reclama si cum te bonifica?

    Like

  2. Pingback: Planta 1.0 | *janded

Leave a Reply

