*janded

'cuz life is so random

Galațiul poate!

Mă duceam săptămâna trecută la IT Market, dis-de-dimineață, pentru că nu vroiam să întârzii și mi-am dat seama de o chestie drăguță. 😀 Întâi de toate, să lămurim că era cam ora 9, ca să nu ducem pe nimeni în eroare.

Cum treceam eu bine mersi pe faleză, afară era răcoare, muzica de la radio era ok, nu era aglomerat… ce mai! o zi frumoasă! Am fost plăcut surprinsă să văd că. deși era dimineață și zi de odihnă, lumea era pe afară, alerga, mătura în fața blocului și așa mai departe.

Am rămas cu un sentiment plăcut după. Am rămas cu sentimentul că dacă vrem, putem și majoritatea lucrurilor negative pe care le credem drespre noi, fie ca români, fie moldoveni sau gălățeni sunt, în cele mai multe cazuri, exagerări ale minții noastre pesimiste. Nu sunt genul de persoană care să ducă patriotismul până în pânzele albe, dar tot trag speranță că va fi puțin mai bine. Eu cred că putem face lucruri frumoase, chiar dacă mulți nu cred asta. Voi ce ziceți?

 

Single Post Navigation

2 thoughts on “Galațiul poate!

  1. G3ordan on said:

    Nu ca mi-ar fi gadilat vreo coarda patriotica, dar de chestia cu alergatul sau sculatul devreme intr-o zi de odihna am ramas si io uimit: astazi la ora 11 a trebuit sa returnez bicicleta inchiriata ieri si fiind prea prevazator am ajuns in Herastrau pe la 8. Tin minte ca acum vreo 10 ani daca vedeai vreun alergator razlet , acum nu mai aveam loc de ei pe aleea din jurul lacului..
    Cred doar ca ‘propaganda wellness’ a inceput sa prinda si pe la noi.. dar tu nu lasa parerea mea sa te stirbeasca de orice sentiment placut sau dragut care te-ar putea cuprinde.. “couse you’re Happy”.. 🙂

    Like

Leave a Reply

