*janded

'cuz life is so random

Cand mergi cu trenul…

… cu CFR mai exact, trebuie să te pregătești pentru cele mai neașteptate situații. Nu merg foarte mult cu trenul, dar și când o fac… dau peste cele mai idioate situații. Dacă de faza cu punga, în drum spre București de acum ceva timp, v-am povestit deja, mai am 3 situații amuzante, triste și penibile.

logo-cfr-calatori1

Prima a fost prin Noiembrie, cred, când veneam de la Iași. Era celebra săgeată albastră, care avea toaleta stricată. Și prin stricată mă refer la faptul că era înfundată. Atât de înfundată încât pe culoar era o baltoacă maaare de apă și pipi. Prima oară am crezut că e doar apă. Mi s-a parut mie că miroase ciudat, dar cum eram puțin răcită și aveam nasul înfundat nu am dat importanță. După ce am văzut că se împute treaba (la propriu) și că lumea urlă pe peron că nu e posibil așa ceva, am realizat că voi avea o călătorie interesantă. Între timp mi se desfundase și nasul și trăsesem aer în piept cu atât de multă disperare, încât șervețelul parfumat pe care îl țineam la nas nu mai avea nicio utilitate.  Vă zic sincer că am ajuns acasă legânandu-mă, pentru că mi se făcuse rău de la miros.

Următoarele două întâmplări sunt recente – de când m-am dus și am plecat de la ICEEfest. Și coincidență sau nu, tot legate de Săgeata Albastră sunt. Ajung bine mersi în gară, mă întâlnesc cu mama Ioanei, îmi dă pachetul și mă urc în tren. Aerul condiționat era stricat. Mirosea a urs. Am zis că era Săgeata, da? Ei bine, săgețile au câte un gemuleț miiiic, mic de tot la capetele vagoanelor care se deschid. Restul nu.

Când ne-am întors, aceeași săgeată, aceeași problemă. Mă obișnuisem, na… am zis că asta e. Ne urcăm frumos în tren și ne apucăm să ne căutăm locurile. Eu aveam E74, Bursuc E76. Locul lui l-am găsit. Pe al meu nu. Ne-au uitat și în stânga, și în drepta… nimic. E74 nicăieri! Mi s-a părut prostie maximă să dai un loc care nu există! Mă duc la conductor, cu o falcă-n cer și una în pământ și îi expun dilema mea. Omul se uită la mine, zâmbește amar și îmi zice să mă duc în vagonul 1, că e gol și putem ocupa 4 locuri în loc de 2. După ce că instalația de climatizare era stricată, mai și îndeși toți pasagerii într-un singur vagon, ca să fie și mai cald și să facă păduchi sub limbă!

Dacă aș avea alte alternative aș ocoli CFR-ul cu cea mai mare plăcere. Dar încă nu am cum. Mă tot întreb dacă se va simți cineva vreodată, iar CFR-ul va înceta să își bată **** de noi în ultimul hal. Amin!

Dacă are cineva alternative de bun simț, le aștept cu mare drag într-un comentariu!

Single Post Navigation

Leave a Reply

