*janded

'cuz life is so random

Cele 3 ceasuri rele ale karmei

Cum ieri am fost mai toata ziua la ICEEfest (unde sunt si acum) abia asteptam sa ajung acasa sa-mi trag sufletul. Si cum karma se razbuna pentru ca sunt materialista si imi vizitez rudele indepartate, doar atunci cand nu am unde sa stau cand am treaba in Bucuresti, am avut parte numai de belele.

Totul a inceput cu autobuzul care a intarziat mai bine de 30 de minute.

Ajung acasa, moarta, coapta si ma duc sa fac un dus. Dupa cum am zis, nu am mai fost de mult in vizita, iar oamenii intre timp si-au schimbat cada cu una cu hidromasaj. Soc si panica! Multe butoane, nici unul nu facea ce vroiam eu, apa curgea pe toate gaurile, mai putin pe unde trebuia. La un moment dat, incepusem sa cred ca dusul sau cada sunt activate vocal, pentru ca pe bune dreptate, arata ca in Star Trek. Ce mai! A fost cel mai chinuit dus pe care l-am facut vreodata. Si nu am reusit sa gasesc butonul care sa faca ceva astfel incat sa se scurga apa din cada.

Dupa, am vrut sa fiu harnica si sa va pun pozele de ieri de la ICEEfest (pe care le puteti vedea aici). Am uitat sa va zic ca matusa mea este un mare fan al brandlui Apple, asadar laptop-ul ei este un MacBook Air. Enervant laptop! Mi-au trebuit aproape 2 ore sa reusesc sa pun pozele in galeria de pe wordpress, apoi a trebui sa caut pe google care sunt comenzile de c/p. Au urmat alte 15 min de lacrimi si sudoare, in incercarea disperata de a inchide laptopul. Am aflat dimineata ca e putin stricat si nu poate fi inchis. Thank you, karma!

In alta ordine de idei, Brazilia a facut un meci frumos! Ultimul gol a fost superb – in timpul asta eu ma chinuiam sa inchid laptop-ul. Ca sa vedeti ce diferenta. :))

Cum nu era deja suficient, cand am vrut sa ma culc, am realizat ca nu am instructiuni pentru cum ar trebui sa intind canapeauna (din nou, nu era o canapea ordinara). Din fericire, Google are raspuns la orice (si nu, nu a trebuit sa redeschid MacBook-ul 🙂 ).

Fara diacritice si cam haotic acest artico,l pentru ca l-am scris de pe telefon si sper din tot sufletul sa se posteze. 😀 Pentru ca v-am zis ca sunt la ICEEfest, asta se intampla acum:

20140613-115234-42754924.jpg

20140613-115236-42756119.jpg

Single Post Navigation

2 thoughts on “Cele 3 ceasuri rele ale karmei

  1. Ce bine ti-o mai fi 🙂 Sa ne povestesti tot de acolo 😉

    Like

Leave a Reply

