*janded

'cuz life is so random

ICEEfest 2014

Hey, hey! Salutări, din trenul 1674, oameni faini!

Sigur ați auzi de ICEEfest! Este o conferință care a crescut enorm în ultimii ani. AIESECerii deja cred că au identificat CEE-ul* și deja cam știu despre ce e vorba 😀 deși evenimentul nu are nicio legătură cu AIESEC. (*CEE = Central & Eastern Europe – după cum puteți vedea și în imaginea de mai jos).

iceefest_logo_slide_58928900Partea super tare la acest eveniment este că ai ocazia să vezi și să discuți cu oameni de la corporații cum ar fi Yahoo, facebook, Google, Skype, Twitter, ProTV și muuuulte altele. Puteți vedea lista speakerilor aici.

Cu ce vroiam eu să mă laud, era faptul că oamenii ăștia frumoși care organizează evenimentul, mi-au oferit super oportunitatea de a îi ajuta pe partea de organizare. Nu știu alții cum ar reacționa, dar eu pândesc de mult ICEEfest, și sunt foarte încântată că am ocazia să particip la așa ceva! 😀

Dacă v-am făcut curioși, vezi vedea pe conturile mele de social media (because I am addicted) twitter, instagram și pagina de Google+ diferite chestii etichetate cu #ICEEfest (dacă tot am zis la BGG5 că nu prea folosim hastag-uri).

P.S.: după toată nebunia asta, sper din tot sufletul să vin cu o nouă rundă de vești frumoase! 🙂

www.iceefest.com

Single Post Navigation

2 thoughts on “ICEEfest 2014

  1. Va fi frumos, ai să vezi! Seara e cu party cumva?

    Like

Leave a Reply

