*janded

'cuz life is so random

Cum a fost la BGG5

Într-o lume perfectă, articolul ăsta ar fi fost postat ieri. Dar cum această luni s-a dovedit a fi mult mai încărcată decât de obicei, articolul vine cu ceva întârziere.

Eu am sărit peste BGG4, și am sesizat diferențele de la o ediție la alta. Dacă la BGG3, ne-am adunat la o șezătoare în Yoobi, acum am avut parte de o mini-conferință la restaurantul Flow (care, apropo, arată foarte drăguț). Mă bucur să văd cât de mult a evoluat acest eveniment, organizat de o mână de oameni ambițioși și mă bucur că un om care a muncit mult și a ajuns departe (zoso.ro) ne-a onorat cu prezența.

10418508_242452755944747_4290006474577992916_nAu mai fost alături de noi Andrei Basoc (GolinHarris Bucharest) care ne-a vorbit despre PR și cum implică ei bloggeri in agenția de PR, dar și cât de puternică este comunitate de bloggeri. Iar celalalt Andrei (Cismaru) a venit din partea bitdefender și ne-a vorbit despre social media. (puteți vedea 2-3 poze de le event pe instagram sau twitter).

După cum am mai spus, mă bucur că am ajuns la un asemenea nivel. Ceea ce a fost dezamăgitor pentru mine a fost că deși am fost la adunarea bloggerilor gălățeni, nu am aflat nimic concret despre comunitatea noastră. Recunosc că nu am stat până la final, dar am zis că dacă vin oameni smecheri, vom afla de la ei cum se vede din exterior comunitatea gălățeană de bloggeri și ce am putea face pentru a fi și mai faini. Ei, poate la edițiile următoare. 😀

În altă ordine de idei, mi-a plăcut că a fost un sistem ceva mai bine pus la punct de a ține cont de oamenii prezenți – doamna Nicoleta Doina Radu a fost responsabilă de acest lucru, după cum puteți citi și aici. Apropo, vi se pregătește o porție de coaching pe 16 Iunie. 😀 DSC02623

Cât despre situațiile neplăcute sau neașteptate, pe măsură ce un eveniment capătă amploare, vor apărea din ce în ce mai multe astfel se situații. Partea bună este că așa învățăm lucruri noi.

Poze de la eveniment, puteți găsi aici și aici.

Single Post Navigation

One thought on “Cum a fost la BGG5

  1. Pingback: Scurte pareri despre intalnirea bloggerilor de la Galati

Leave a Reply

