*janded

'cuz life is so random

Măcin XC

O dată cu Lets do it, Romania! şi Lets bike it! au luat naştere diferite evenimente de ciclism (hint: concursul ăla de ciclism de la pădurea Gârboavele). Am avut şi eu norocul să-i ajut pe băieţi în ziua evenimentului și am fost plăcut suprinsă să văd persoane venite din toate colțurile țării.

Vin acum la voi cu un eveniment asemănător. Este vorba de Măcin XC, tot concurs de ciclism, care va avea loc pe 7 Iunie, evident la Măcin – satul Greci. 🙂 Cei care nu mă cunosc ar putea băga mâna în foc că sunt pasionată de așa ceva. Adevărul e că nici măcar nu am bicicletă, după cum am mai tot zis în alte articole. Dar știu să merg pe bicicletă :D… sau cel puțin știam.

10367710_771955046182058_8654175746467809200_n

Motivul pentru care scriu despre evenimente în general e acela că oamenii care le organizează îmi sunt dragi și cauzele evenimentelor îmi plac. Să nu mai zic că locația evenimentului este superbă!

Să nu uit să vă zic de taxa de participare de 50 de RON sau de 70 de RON cu tot cu tricou sau cam așa ceva. Aveți aici mai multe detalii.  Bineînteles că totul este foarte bine gândit și pus la punct. Astfel băieții de la Bike Works au dichisit categoriile pentru toți și pentru toate: pentru copii, adulți, amatori și așa mai departe. Toate delațiile pe puteți citi aici.

Vă las mai jos pagina de facebook și site-ul cu pricina, pentru a vă putea documenta în liniște. 😀

Pagina de facebook: fb.com/Macin-XC

Website: mxc.bikeworks.ro

Single Post Navigation

Leave a Reply

