*janded

'cuz life is so random

The One #2

Salutări din Mamaia, unde este frig și plouă! 😀 Aproape că uitam să vă zic de review-ul produselor din gama The One, de la Oriflame. De 1 Mai am primit o surpriză faină, după cum ziceam și acum 2 săptămâni pe twitter.

Am să încep cu fondul de ten, căruia i-au ratat cu grație nuanța și evident că nu prea l-am putut folosi. În rest este printre singurele fonduri de ten care se uniformizează frumos – depinde și de câte straturi de tencuială vrei să aplici. Corectorul și pudra sunt ok, se aplică ușor… fain aici.

Ojele sunt foarte faine! Sunt pigmentate suficient de mult și nu e nevoie să te dai 2 straturi.

Fardurile sunt foarte ușor de aplicat texturii cremoase, dar dacă nu folosești o bază pentru fard… esti pierdut pentru că se strâng foarte, foarte repede.

Cât despre mascara / rimel eu una încă nu am descoperit volumul fabulos… sau poate am rămas eu fixată pe rimelul pe care îl folosesc de obicei. Mai mult oferă alungire decât volum… cel puțin așa s-a manifestat la mine.

Per ansamblu produsele sunt faine, depinde foarte mult de ce așteptări aveți de la ele. Ținând cont că pierderea a 30 de minute în fiecare dimineață pentru machiaj, este un lux pe care  încă nu mi-l permit și cum totuși sunt o persoană destul de pretențioasă, pentru mine gama The ONE este faină. 😀

P.S.: Voi pune și poze puțin mai târziu.

Single Post Navigation

Leave a Reply

