*janded

'cuz life is so random

Nave cu pânze

Cred că este cel mai neinspirat titlu pe care l-am putut pune unui articol. Dar trecând peste detalii, cum săptămâna viitoare voi fi în Mamaia, m-am apucat să caut evenimente faine prin preajmă. Astfel am dat peste SCF Black Sea Tall Ships Regatta.

Inițial nu mi s-a părut cine știe ce, dar apoi am văzut filmulețul – pe care vi-l las și vouă mai jos – și mi-am zis că merită să zic mai departe.

Evenimentul va avea loc în portul Constanța, în perioada 24 – 27 Mai. Aici pentru mine e o problemă, pentru că cel mai probabil nu voi mai fi pe litoral până atunci, dar niciodată nu se știe. ^_^ România va participa și ea cu 2 nave: Mircea și Adornate.

Vă las filmulețul de care vă spuneam (o să vă placă… Jack Sparrow atmosphere :D).

Single Post Navigation

Leave a Reply

