*janded

'cuz life is so random

ONGFest 2014

Misterioase sunt căile internetului! Am aflat de curând de ONGFest 2014 și de ONG-urile care vor participa la eveniment pe 10 și 11 Mai în Parcul Herăstrău (București, evident :D).

rromi1Astfel am dat peste „Asociația Meșteșugarilor și Comercianților Tradiționași Rromi”. O să-mi săriți în cap poate, dar personal mi-au plăcut mereu lucrurile tradiționale. Iar comunitatea rromă, deși ne șifonează destul de urât îmaginea prin lume, cred că sunt o comunitate cu o cultură foarte puternică, cu tradiții frumoase.

Știu că taberele sunt foarte bine împărțite, dar, ca în orice situație, există și excepții. Așadar, zic să le acordăm o șansă rromilor care sunt oameni liniștiți și civilizați ca toți ceilalți. Am putea începe prin a le vizita cortul din Parcul Herăstrău de la ONGFest! 🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

