*janded

'cuz life is so random

Obsesie: No Angels

Am dat acum ceva vreme peste canale de YouTube de genul La belle musique și mi-a plăcut ce am ascultat de la ei. Desigur că există nenumărate astfel de canale, care au melodii de regulă bune – depinde de gusturi.

Cea mai recentă obsesie a mea este o melodie a cărui titlu sinceră să fiu nu îl știu sigur. În descriere scrie Bastille ft Ella – No Angels și apoi TLS vs The XX (The XX- o alta slăbiciune de a mea ^_^). Lasând la o parte confuziile mele legate de citirea titlului, vă invit să ascultați melodia aceasta obsedantă și liniștitoare! 😀

Enoy!

Single Post Navigation

5 thoughts on “Obsesie: No Angels

  1. Hei, tu nu cumva ai cont pe cinemagia ? Îmi pare cunoscută poza de profil pe care o ai 🙂

    Like

Leave a Reply

