*janded

'cuz life is so random

Orașul Recliclării

Ehe, dragii moșului… sau mai bine zis babei 🙂 mă tot chinui de ceva vreme să vă isorisesc o povestioară drăguță despre EcoRom. Dar cum lenea uneori câștigă, am găsit între timp ceva și mai interesant.

Până acum eu nu am auzit de competiția lansată de ei: Orașul Reciclării… și deja sunt la a doua ediție!

860x325-overlayer-site-cu-sigle-mod1EcoRom a lansat această provocare primăriilor din țară, iar până în acest moment, sunt 32 de „cetăți” prticipante: inclusiv Galațiul. 😀 Cine a mai trecut pe aicișa, știe că îmi plac foarte mult asemenea inițative. Am înebunit blogosfera cu articole despre poluare, reciclare și voluntariat (click pe categoria eco).

Premiu-oras-castigatorCompetiția se desfășoară pe durata a 6 luni și are la bază mai multe criterii: calitatea serviciilor de colectare separată a deșeurilor de ambalaje, metode de conștientizare și mobilizare a populației, dar bineînțeles și de cantitatea de deșeuri colectate. Marele premiu constă în amanajarea unui spațiu ecologic, cu acces wi-fi gratuit. Ar avea nevoie Galațiul și de așa ceva, nu, pe lânga a fi un oraș mai curat?

Să nu uit că există și un challange pentru bloggeri: orașul care are cei mai implicați bloggeri, va primi o vizită din partea Kooperativa, care va organiza și un blog-meet în orașul cu pricina. Ce ziceți bloggeri gălățeni? 😀

Single Post Navigation

One thought on “Orașul Recliclării

  1. Pingback: Buffer app | *janded

Leave a Reply

