*janded

'cuz life is so random

The ONE

Dragelor, ați auzit de Oriflame, nu-i așa? 😀 Despre The ONE probabil nu ati auzit încă, dar după ce veți citi acest articol, veți ști despre ce este vorba.

The ONE este o nouă colecție de produse de make-up de la Oriflame. Ceea ce este foarte tare la această gamă, este faptul că vine în 3 sub-game diferite: machiaj pentru zi, pentru seară și machiaj ultra rezistent. Și o altă chestie drăguță e aceea că fiecare gamă este completă de la fond de ten până la fard de pleoape și ruj. 😀

De-a lungul timpului am tot comandat produse Oriflame și sunt bucuroasă să zic că așteptările mi-au fost mereu îndeplinite. Sunt tare curioasă să văd cum sunt aceste produse și mi-ar face mare plăcere să am ocazia să le încerc (hint, hint :D).

Vă las mai jos un filmuleț de prezentare a The ONE foarte fain realizat, care mie îmi place mult. 😀

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

