*janded

'cuz life is so random

SprinCO 2014

După cum ați observat, nu am sâcâit pe nimeni cu postări pe blog în ultimele zile. Motivul pentru care acest lucru s-a întâmplat, a fost o conferință AIESEC, în Predeal – SprinCO. 😀

Cred că am mai povestit în nenumărate rânduri despre AIESEC și ce se întâmplă pe acolo. Una dintre chestiile foarte, foarte tari în AIESEC e că din când în când  se organizează conferințe naționale/locale. Pentru cine nu știe ce e aia o conferință: sunt 4-5 zile când te duci în altă parte și stai într-un hotel cu oameni din 14 orașe și vă duceți la work-shop-uri pe diferite domenii (resurse umane, publicitate, vânzări etc.)

1525394_10202546932687962_1218152818_nPentru mine SprinCO 2014 a fost a 10-a conferință AIESEC la care am fost în calitate de delegat. Anul trecut, pe vremea asta, mă întorceam de la prima mea conferință – tot SprinCO, ca membru nou și eram ”blown away”.

E greu să descrii cu ce sentiment rămâi după un astfel de eveniment, iar persoanele care nu au luat parte la așa ceva, nu vor înțelege niciodată ce zic.

Am avut ocazia ca de la fiecare conferință să rămân cu amintiri de neprețuit, și am avut ocazia ca și acum să văd lucruri geniale. Aveți mai jos un filmuleț genial, în care peste 100 de oameni din toate colturile României s-au „copăcit” și au cântat All of Me. Dacă în filmuleț sunt puține persoane, închipuiți-vă ce sentiment trăiești când sunteti 400 de persoane. După cum am mai zis, este greu de descris și este imposibil să nu fi impresionat de așa ceva.

Și da… România este peste tot! 😀  (ignorați partea cu „bucătăria poate”)

P.S.: SprinCO vine de la Spring Conference. 😀

Single Post Navigation

Leave a Reply

