*janded

'cuz life is so random

Invârte oul

Lasând la o parte toate conotațiile amuzante, ieri am aflat ceva nou. 😀

Aveam un ou în figider și nu știam dacă e fiert sau nu și nu mă riscam să-l sparg. Norocul meu ca era bunica-mea la noi și mi-a zis soluția salvatoare: să învârt oul cu pricina, pe motiv că, dacă e fiert se învârte.

f18c870c-6bbc-40f1-99a2-c048ede01854

Evident cum sunt mereu Toma necredinciosul, a trebuit să mă conving singură. M-am dus la frigider, am luat un ou care știam sigur că e crud și oul misterios.

Spre marea mea surprinderea chiar a funcționat. Și lumea mă întreabă de ce susțin eu mereu tradițiile și cultura românească. 😀 Înveți ceva nou în fiecare zi! 😀

Single Post Navigation

Leave a Reply

