*janded

'cuz life is so random

Obsesie: Lana del Rey

Mă gândeam de ceva vreme să pun o melodie, două, trei, cântate de Lana del Rey. Dar am ajuns la concluzia că îmi plac mult prea multe melodii pentru a mă putea hotărî asupra unui numar cat mai mic.

Mulți probabil ați auzit Video Games. Este, dacă nu mă înșel, prima el melodie apărută, care a făcut mare vâlvă. Au mai urmat și melodii precum Blue JeansBorn to Die, National Anthem, Summertime Sadness și muuuulte altele. 😀 Poate ați văzut The Great Gatsby, atunci cu siguranță ați auzit și Young and Beautiful, melodia Lanei, care conține o întrebare existențială pentru femei: will you still love me when I’m no longer young and beautiful?

Lana del Rey aduce extravaganța îmbrăcată în eleganță, și trimite cu gândul la vremurile de mult apuse, când muzica era altfel.

Ultima ei ispravă, care mie – evident – îmi place mult, este o melodie ce deja face parte din coloana sonoră a unui film: Maleficent. Mă refer la cover-ul care îți face părul măciucă, al melodiei originale din The Sleeping Beauty – Once Upon a Dream. Vă las mai jos melodia, să vă încântați și voi. 😀

Single Post Navigation

Leave a Reply

