*janded

'cuz life is so random

Voluntariatul, experiență profesională

Conform acestui articol publicat ieri de Mediafax (parcă scriu un articol de lemn pentru un ziar de știri), propunerea prin care experiența muncii voluntare, ar putea fi recunoscută drept experiență profesională sau de specialitate, “a trecut” de Senat.

Eu am început cu voluntariatul de prin clasa a 7-a, când făceam tot felul de activități cu profa de religie. Apoi din clasa a 10-a am început cu chestii mai serioase: am fost voluntar aproape 3 ani la Crucea Roșie,  am făcut parte din echipa de organizare locală a Let’s do it, Romania!, apoi când am devenit studentă, am intrat în AIESEC. Postasem acum ceva timp cateva lucruri despre AIESEC aici, dar despre beneficiile aduse de oportunitatea de a fi membru AIESEC, Oana și Ionuț au povestit aici.

Personal nu mi-am făcut probleme legate de faptul că lucrurile pe care le știu nu s-ar vedea la un interviu. Dacă faci voluntariat o perioadă mai lungă de timp, este imposibil ca acest lucru să nu își lase o amprentă asupra ta, fie personal, fie profesional. De exemplu eu știu că, lucrând mai bine de un an pe parte de PR, HR și relații internaționale,  posed un cumul de cunoștințe. Și sunt sigură de cunoștințele pe care le posed, pentru că le-am învățat aplicându-le practic.  Având sau ținând mereu interviuri cu membrii, m-am plictisit efectiv de interviuri și nu mai am un car de emoții cand vine vorba de așa ceva. În fine, chestia cu AIESEC este suficient de complexă și necesită un articol separat. 😀

Nu pot decât să mă bucur pentru decizia adoptă și sper să se întâmple. Abia aștept să văd cum vor face coadă toți doritorii de mântuire a experienței profesionale, la ONG-uri. :))

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

