*janded

'cuz life is so random

Avem mall la Galaţi

După cum bine ştiţi, dragi internauţi gălăţeni, de joi suntem şi noi în rândul lumii şi avem mall! 😀

Marea deschidere a avut loc acum câteva zile, dar cum nu mă omor după aglomeraţia tipică şi bătaia pe tigăi Dry Cooker, am zis să aştept până duminică. Iată şi primele mele impresii:

1. în calitate de om care conduce, parcarea mi se pare foarte nasol gândită; ne-am învârtit de 2-3 ori până să găsim o alee fără sens unic, apoi poteca pentru ieşire spre Cosbuc, dar am văzut că mai au de lucrat la parcare.

2. speram ca food-court să fie ceva mai mult, gen spaţiu de promenadă. E pus fix in faţa Carrefour, unde este mereu trafic intens. De apreciat că avem Quasi Pronti (ador mâncarea italiană) şi, desigur, bucuria mileniului 3, avem KFC!!!

3. Yves Rocher.

4. 5 Decembrie H&M.

… şi viaţa mea este completă.

Însă întrebarea ce rămâne pe buzele tuturor este: vom avea şi cinematograf?

Eu aștept cu nerăbdare asta:

photo (3)

Single Post Navigation

Leave a Reply

