*janded

'cuz life is so random

Nu ne place Miercuri

Aparent această zi de miercuri, nu merge bine pentru multă lume.

Personal, am avut o zi destul de fatalistă, întrucât am ajuns la stomatolog de urgenţă. :))

M-am trezit frumos de dimineaţă, pentru a mă duce – ca orice student conştiincios – la cursuri. Mestecam gumă fără nicio grijă, când, subit, simt cum guma nu mai are aceeaşi consistenţă. 🙂 Plomba mea, cazuse iar măseaua mea era doar jumătate.

Evident, am intrat în panică, pentru că e prima oară când păţesc aşa ceva. Mie una îmi place să merg la stomatolog, nu am avut niciodată vreun fel de fobie legată de cabinetele stomatologice. Norocul meu a fost că facultatea este destul de aproape de cabinetul stomatologului meu, aşa că mi-am petrecut aproximativ 2 ore pe scaunul Zânei Măseluţă. Jur, a fost cea mai complexă experienţă stomatologică: suruburi, sârme, cleşti, lămpi… ce mai! m-ammsimţit ca la service! 🙂

Lăsând gluma la o parte, voi muri de foame 2 zile. 🙂

Şi ca fapt divers, aceasta este prima mea postare scrisă de pe tabletă, direct din inima seminarului de Tehnologie şi Inovare, care, evident, nu prea se face.

Ca bonus, cantina este inchisa. Cea mai urata zi a saptamanii, pana acum.  Nu-mi place.

Posted from WordPress for Android

Single Post Navigation

Leave a Reply

