*janded

'cuz life is so random

Seara de Jazz

Acum mai bine de o săptămână, vă invitam la o seară de Jazz – aici, pentru cei ce nu își amintesc.

Pentru că săptămâna aceasta a fost mai mult decât plină pentru mine, nu am reușit să scriu mai nimic pentru blog, dar mă revanșez astăzi. 😀

Revenind la oile noastre. 😀 A fost foarte fain, sala plină, muzică bună. Puțin cam piperate prețurile pentru buzunarele noastre studențești, dar ne-am descurcat. Tura viitoare promit că îmi iau rochie și tocuri – dacă îmi permite vremea.

Vă las mai jos un filmuleț de la eveniment, așa, ca să vă fac în ciudă și tura viitoare să veniți. 😛

Single Post Navigation

Leave a Reply

