*janded

'cuz life is so random

#cutremur

V-a zguduit puțin, nu? 🙂

Lăsând la o parte spaima trasă azi dimineață în jurul ore 04:30, a avut loc un cutremur și în mediul online.

După cum spunea o prietenă, conturile de social media au turuit la doar câteva minute de la producerea evenimentului cu pricina. Oamenii care erau online au ajuns mai repede la informațiile dorite decât cei care stăteau în fața televizoarelor și așteptau nouăți. Cum eu am fost impresionată de eveniment preț de 10 minute, apoi am dormit lemn, abia dimineață am pus mâna pe telefon. Desigur, nu am rezistat să nu deschid 2-3 conturi de social media înainte de a adormi. 😀 Facebook-ul era treaz, evident. Un prieten mă informa deja de magnitudinea cutremurului, dar eram prea adormită să acord importanță proaspetei informații.

Dimineață verific mail-ul, cum e vremea, cât e ceasul și intru numaidecât pe twitter și pe facebook. Am aflat in 3 minute absolut tot ce doream: ce reacții au avut animalele de companie, ce lucruri s-au spart prin casele sau capetele oamenilor, magnitudine, epicentru, ce orașe au resimțit cutremurul (aparent a ajuns până la frații moldoveni – la Chișinău) și multe altele.

Și lumea se întreabă de ce sunt eu social media maniac. Uite de asta! 🙂

Nu știu ce restul oamenilor din țară, dar noi – cei de pe lângă Galați – ne-am speriat rău. Mulți am crezut că este venit din rândul celor 1001 cutremure ce nu se mai opresc în comuna Izvoarele. Acum așteptăm o serie de teorii conspiraționiste, fie legate de sfârșitul lumii, fie legături spirituale între aceste cutremure.

Noi să fim sănătoși, că vor mai fi cutremure! 😀

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

