*janded

'cuz life is so random

Cum a fost la #BGG3

Acum mai bine de o săptămâna, am fost la #BGG3, în Yoobi.

A fost primul eveniment de genul, la care am participat, pentru că, după cum am spus de numărate ori, nu mă consider blogger. Plus că nu aveam curajul necesar să mă duc ”să mă bag în seamă” cu mai marii blogging-ului din Galați. 🙂

IMG_0742

Așadar, ne-am adunat câțiva oameni și ne-am prezentat zâmbitori la Yoobi. Eu una habarn-aveam unde este exact Pub-ul. Am fost plăcut surprinsă să vad cum arată, și că am avut un separeu doar pentru noi și prima băutura din partea casei. Bravo, Yoobi! 😀

Ca orice lucru nou, am fost cam tăcuți la început. Am crezut că așa va fi pe toată durata evenimentului. Însă am descoperit lucruri comune și ne-am întins lejer la vorbă. Am vorbit despre influența blogger-ilor în mediul online, și nu numai, despre AIESEC 🙂 și multe alte proiecte interesante.

Mai multe detalii despre eveniment, impresii și poze puteți găsi aici.

O parte din poze le puteți găsi și aici. Cât despre mine… voi fi și la BGG4, cu siguranță!

Single Post Navigation

Leave a Reply

