*janded

'cuz life is so random

Nu călcăm spațiul verde

A trecut foarte multă vreme de când nu am mai spus nimic despre prostia omenească pitorească.

Ei, uite-așa, cu ocazia unui eveniment astronomic, prostia omenească și-a arătat din nou colții.

După cum bine probabil știți, Luni s-au putut vedea pe cer stele căzătoare. Și unde să mergem noi să le vedem dacă nu la Planetariu. Inițial am fost pe terasă – în clădire, adică – dar cum era foarte aglomerat, îți înțepenea gâtul din 5 în 5 secunde, iar unii oameni aveau chef de glume, am hotarât să ne mutăm frumușel, afară – că doar erau stele căzătoare. Cu discreție maximă, ne-am întins păturile pe iarbă, ne-am cocoloșit cum am știu noi mai bine și am privit. 😀

După nici 30 de minute, sosește o doamnă pusă pe fapte mari: ”Da’ ce faceți voi aicea?! Nu aveți voie să stați pe iarbă! Unde vă credeți, la pădure?! Vai, ia uite la ei! Și cu pături! Plecați de pe iarbă că nu sunteți la pădure!” Bănuiesc că nu are rost să spun că ne-am chinuit, inutil bineînțeles, să îi explicăm doamnei că nu făceam nimic pe cea iarbă și că în țările civilizate, oamenii stau bine mersi pe iarbă, în mijlocul orașului. Să nu mai spun că, pe pajiștea din fața clădirii era plin de oameni. Poate iarba aia nu era de sămânță, cine știe.

Felicitări, tanti! Tocmai mi-ai distrus și ultimul gram de speranță că putem avea un Galați ceva mai civilizat.

Single Post Navigation

Leave a Reply

