*janded

'cuz life is so random

Coca-Cola lovește din nou

De-a lungul timpului, reclamele celor de la Coca-Cola au făcut istorie prin ingeniozitatea cu care reușeau să vândă acest produs.

Probabil vă gândiți de ce un produs atât de cunoscut precum Coca-Cola are încă nevoie de promovare masivă. Vorbim despre un brand uriaș, care trebuie să-și mențină reputația, ba chiar să o îmbunătățească constant.

De la cina împărțită cu tot mapamondul sau la automatul forever alone, pe care trebuie să-l îmbrățișezi pentru a primi o doză de Cola până la asocierea cu blockbustere precum Skyfall, Coca-Cola a dat mereu lovitura, lăsându-te să te întrebi cu ce ar mai putea veni nou.

După succesul campaniei ”Împarte o Cola cu…” (eu nu mi-am găsit numele încă, dar facebook spune că există doză cu prenumele meu!) se pare că ridică miza la un alt nivel. Nu te mai îndeamnă să împarți o Cola cu prietenii, gașca, cu o divă sau un rocker, ci te cam obligă să o faci pe bune pentru că noile doze vor fi 2 în 1. Vedeți în filmulețul următor la ce mă refer. 😀

 

Single Post Navigation

Leave a Reply

