*janded

'cuz life is so random

Atenție! Se recrutează!

Acum câteva zile vă spuneam că am fost la o conferință națională AIESEC, iar Dana a confirmat și susținut faptul că o astfel de experiență fie te face să te îndrăgostești de AIESEC, fie să renunți. Nu știu de ce ar vrea cineva să renunțe la o asemenea experiență după atmosfera absolut fantastică dintr-o conferință, dar dacă voi întâlni o astfel de persoană, am să-i aflu părerea și am să o zic mai departe. 🙂

Cum toată lumea se luptă în comentarii care mai de care mai pozitive, fluffy și atrăgătoare, eu am să vă zic de ce să NU intrați în AIESEC. Eu sunt membru de 6 (șase) luni în această organizație, dar cred că vă pot da câteva motive pentru care NU ar trebui să fiți.

1. Ești student. Te duci când ai chef la facultate, te plictisești teribil. Ăștia din AIESEC își petrec cam tot timpul prin Centrul L+, organizând și planificând tot felul de proiecte și activități. Deci nu se merită.

2. Ai să cunoști studenți din toate colțurile lumii, ai să înveți lucruri noi despre cultura și tradițiile lor și dacă, Doamne ferește, ai să vrei sa călătorești oamenii ăștia te vor primi cu brațele deschise. Repet, Doamne ferește! să faci așa ceva!

3. Agenda ta telefonică va fi supraîncărcată cu numere noi de telefon, a noilor prieteni, studenți fie la aceeași facultate cu tine sau nu. Așa că dacă ai nevoie de un curs sau cum este un prof la seminar, toate acestea vor fi la un telefon distanță. Nici chestia asta nu merită, pentru ca telefonul mobil emite radiații nocive.

4. Eu am auzit că lumea din AIESEC este prietenoasă și nu discriminează.

5. Cică te ajută să-ți organizezi mai bine timpul. Adică ai sa știi să-ți organizezi prioritățile, vei gândi strategic și vei fi capabil să-ți setezi obiective reale, ce pot fi îndeplinite. De ce ai vrea sa faci asta?! Serios. Ești la facultate, te plictisești teribil, nu ai timp de organizat.

6. Înveți să lucrezi în echipă sau să conduci o echipă. Îți trebuie așa ceva după ce termini facultatea? Gândește-te bine, ai nevoie de așa ceva? Nu?! Așa ziceam și eu… 🙂

7. Training-uri moca. Dacă e gratis, clar ceva e putred. Așa că nu merită să fii măcar curios despre ce este vorba în training-urile alea.

8. Contacte. Asta intră tot la categoria „după facultate”. Mai e mult până atunci. O bază de date cu contacte super, o poți face și într-o zi stând la cafea. De exemplu: vecinul Mitică de la 3 vinde telefoane mobile pe sub mână, colegul de bancă le are cu copiatul și mă ajută și pe mine. Poate cunosc eu vreun antreprenor de succes și am noroc să mă bage și pe mine în față.

Aș putea veni cu mai multe motive, dar cred că sunt suficiente.

A, și în cazul în care nu mă crezi, poți veni la Centrul L+ (în curtea Facultății de Economie și Administratea Afacerilor) și poți completa un formular de aplicare, pentru a intra în AIESEC și a-mi da dreptate. 😀 Sau dacă lenea e prea mare (ca în cazul meu) poți completa un astfel de formular și aici. Sau poți cere detalii pe pagina de facebook AIESEC Galați.

Single Post Navigation

One thought on “Atenție! Se recrutează!

  1. Pingback: Voluntariatul, experiență profesională | *janded

Leave a Reply

