*janded

'cuz life is so random

Am fost super eroi!

* Acesta este primul meu articol despre o experiență AIESEC. *

Săptămâna trecută a avut loc SprinCO 2013, la Miercurea Ciuc. AIESEC-erii știu despre ce vorbesc, așa că îmi asum riscul de a fi înjurată pentru ca alții nu înțeleg despre ce vorbesc. Dar ca un intro, SprinCO este o confeință națională marca AIESEC, prima la care am participat eu ca membru nou, dar și prima din 2013.

AIESEC a avut o delagație de 14 persoane, BRAvo nouă! Nu vă pot descrie ce s-a întâmplat acolo și cum m-am simțit pentru că a fost mind-blowing. Multe informații ultile, distracție, ore în minus de somn, entuziasm, distracție, mâncare ungurească, înghetată și iar distracție. 🙂

Delagația AIESEC Galați a fost atât de awesome, încât nici trenul personal nu a mai făcut față și a cedat electric când am ajuns în Brăila. Distracție, după cum am zis. 🙂

Singura mea dorință pe ziua de 6 Martie este ca Dana și pisicu’ să-mi zică cum a fost pentru ele prima conferință AIESEC: 😀

Single Post Navigation

3 thoughts on “Am fost super eroi!

  1. Muhaha! In curand o sa tot vrei sa scrii despre experientele astea, dar n-o sa ai timp. Prima experienta a noastra de conferinta a fost in LTS, la celebrul Hotel Parang din Olanesti. Am fost cam un autocar de oameni (40-50), am dormit amestecati in camere, sesiunile mi se pareau foarte profi, petrecerile prea tari. Cred ca prima conferinta e unul din momentele in care fie incepi sa-ti doresti sa ramai cat mai mult timp, fie te lasi de AIESEC. Ma bucur ca pentru tine a fost cu +. 🙂

    Like

  2. Pingback: SprinCO 2014 | *janded

Leave a Reply

