*janded

'cuz life is so random

Obsesie: The Nobodies

Duminică noaptea încercam să văd Private Practice pe laptop și From Hell pe ProTV, după o zi destul de plină. Evident că nu am reușit să fiu atentă la ambele, dar când From Hell a ajuns la final și a început genericul am auzit o melodie care mi-a plăcut. Mult.

Au urmat câteva secunde de panică în care am încercat să-mi găsesc telefonul, apoi alte câteva în care mi-am dat seama că nu aveam Shazam instalat pe telefon. După toată panica resimțită și incantațiile mele ca melodie să nu se termine, am reușit să o găsesc.

Vreau să menționez că Marilyn Manson încă mă sperie cumplit (am rămas traumatizată când am văzut un videoclip în clasa a IV-a… kids remember stuff), dar această melodie este absolut perfectă. Este a treia melodie (după New Devide șiPain) care îmi face palmele să transpire. 😀

Enjoy!

Single Post Navigation

Leave a Reply

