*janded

'cuz life is so random

Merry Christmas Everyone

Cum m-am făcut că plouă când mă întreba cineva de blog, m-am gândit, dacă tot bate Crăciunul la ușă, să vă aduc un colind, sau poate două.

Acum mai bine de un an, pe vremea când eram pe blogger și scriam puțin mai des pe blog, v-am lăsat două reclame geniale și o obsesie de Crăciun. 😀 Cum a venit vacanța și sunt răpusă la pat de răceală, că doar e iarnă (și afară nu ninge), ce naiba!, am început să șterg praful de pe folderele mele cu colinde. Uite-așa, mi-am regăsit colindul meu de suflet: Merry Christimas Everyone. L-am auzit prima oară în clasa a III-a, când a trebuit să-l învăt pentru serbarea de Crăciun; deci mare valoare sentimentală. L-am căutat multă vreme, până s-a inventat internetul și a venit și la mine acasă. 😀

Al doilea colind a fost descoperit mai recent, chiar dacă este apărut de 14 ani. Este un colind românesc, compus de Dan Teodorescu (trupa Taxi), ce aduce laolaltă multe voci cunoscute nouă: Dan Bittmam, Laura Stoica, Sanda Ladoși, Elena Cârstea, dar și un Adi Despot tinerel, simpatic foc, și alții.  Vă las să vedeți o variantă needitată a colindului, din 1998. Sper să vă placa la fel de mult cum îmi place și mie.

 

 

PS: Observați fulgii da? M-am îndrăgostit de ideea celor de la google cu let it snow. 😀

Sărbători fericite tuturor! 🙂

Single Post Navigation

Leave a Reply

