*janded

'cuz life is so random

You and I – Lady Gaga

Toată lumea a ascultat sau a văzut videoclipul noii melodii semnate Lady Gaga, You and I, și probabil toată lumea și-a dat seama că melodia iese din tiparele cu care ne-a obișnuit Gaga.

Eu una m-am îndrăgostit de melodie, și când am ascultat-o prima oară, m-am gândit că Lady Gaga ori trece printr-o perioadă mai dificilă ori a îmbătrânit, și a început să cânte melodii normale. Dar după ce am văzut videoclipul mi-am răspuns singură că „nu, nu a pățit nimic”. Evident că nu înțeleg videoclipul; deși îmi place partea de început și cea în care cântă în lanul de porumb. De asemena ideea cu alter-egoul ei masculin e genială. ^_^

Cred că e prima melodia în care Gaga nu-și mai bate joc de vocea ei. Variantele acustice ale melodiilor ei, însoțite de pian, sunt superbe, mult mai bune decât cele înregistrate. Mereu am fost de părere că are o voce foarte bună, puternică și ușor răgușită, exact genul de voce pe care eu il iubesc.

Revenind la minunăția de You and I, până și versurile sunt ok, să nu mai zic de atmosfera retro pe care o oferă melodia. Cu alte cuvinde, me heart You and I. 😀

Single Post Navigation

2 thoughts on “You and I – Lady Gaga

  1. Acu’ chiar mă simt ultimul om din lume. Nu am văzut video-ul, dar am auzit de reabilitarea divei, care a renunţat la toată îmbrăcămintea prostească. Oare îşi revine Lady Gaga? Eu zic că e doar o mişcare de marketing.

    Like

  2. O fi si ceva marketing, dar eu cred ca ajungi la un punct cand te plictisesti de atata extravaganta si vrei si ceva… normal. Poate ajunge si Gaga la varsta respectiva. Oricum imaginatia are de face toate tampeniile cu hainele &co. :))

    Like

Leave a Reply

