*janded

'cuz life is so random

Obsesie: Pain

A trecut ceva vreme de la ultima obsesie postată și sinceră să fiu, chiar îmi era dor de una nouă.

Obsesia este, evident, dintr-un serial; Ghost Whisperer, de data asta. Deci o premieră, pentru că #tvd și #spn erau sursă de obsesii muzicale pentru mine. Melodia, mai supărată, cum îi zic eu, sau emo cum îi zice sormea, este a celor de la Three Days Grace, Pain. Titlul pare emo, poate și versurile, dar pentru mine melodia este mai mult decât superbă. Aș putea zice că are un efect terapeutic și de relaxare, în ciuda acordurilor tari, asupra mea 😀 la fel ca New Devide de la Linkin Park.

Lăsați-vă simțurile în voia melodiei băieților de la Three Days Grace, 😀 și cu ocazia asta mi-am amintit că trebuie să mai re-re-ascult 2 obsesii foarte mari: New Devide și Enjoy the Silence.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Obsesie: Pain

  1. Spre rusinea mea, pana acum nu am auzit de formatia asta, dar suna FOARTE BINE!

    Like

  2. Sincer, nici eu nu cred ca am auzit de ei pana acum. Si da, suna foarte bine. 😀

    Like

Leave a Reply

