*janded

'cuz life is so random

Cipru din nou

Lacamawa ne-a invitat din nou în Cipru, așa că în ultimele zile de școală m-am ocupat cu făcutul bagajelor. Am mai fost pe insula Afroditei și în 2009, în aceeași formație.

Pot spune cu mâna pe inimă că am „nimerit” într-un loc mult mai mișto decât prima oară. După vegetație, casa era destul de veche, dar a fost foarte bine păstrată. Inițial nu mi-a plăcut ce vedeam în poze, pentru că părea cu multe briz-brizuri, dar după ce am ajuns eu una m-am obișnuit repede și totul părea ok. Piscina a rămas la fel de „wow” ca în poze. 😀

Am stat în apropierea satului Maroni, unde mărarul, lămâile, rozmarinul, mandarinele și rodiile cresc pe marginea drumului. Aș putea spune ca marea acolo este din lapte și miere, dar ar deveni totul mult prea exagerat :D. Totuși, marea este superbă: limpede, fără pietre și cu valuri destul de mari.

Sunt oameni foarte drăguți, nu am dat peste unii care să pară mai pitzi. S-au modelat atât de bine după turism, pentru că majoritatea din asta trăiesc, încât te uimesc cât de amabili pot fi, lucru mai rar întâlnit pe plaiurile noastre.

Să nu uit să zis de mâncarea lor. Fiind o combinație între greci și turci, gusturile s-au amestecat și au dat naștere unor mâncăruri mai mult decât delicioase. Pe mine musacaua ma uns pe suflet, este foarte bună; cu mai puțină carne, dar cu bucăți destul de mari de legume.

Și ca un bonus, pentru sufletul meu obsedat de Marea Britanie, Cipru este printre locurile preferate pentru vacanțe ale englezilor, unii chiar rămân acolo după ce ies la pensie. Nici rușii nu sunt de neglijat; găsești magazine cu blănuri din 100 în 100 de metri, în condițiile în care se poate face plajă și în Octombrie.

Cu bronzatul mai ușurel, pentru că nu prea îmi place să stau la soare și să transpir inutil, plus că după o oră îmi pierd răbdarea și mă duc la duș. Înotatul în schimb merită :D. Data trecută când am fost am reușit să înot și spre marea mea bucurie, în doi ani nu am uitat, aș pute spune chiar că am progresat nițel.

Dacă ajungeți pe acolo, fish & chips e la ordinea zilei (nicio masă fără cartofi prăjiți. Am înebunit! Indiferent de ce alegeam să mâncăm primeam și porția aferentă de chips.), se conduce pe drepta, adică fix invers față de cum e la noi, iar ștecherele au trei borne 😀 Deci da, Cipru este o țară aparte, care merită vizitată.

Single Post Navigation

Leave a Reply

