*janded

'cuz life is so random

Obsesie: How To Save A Life

>Cum deja v-am obișnuit, vin cu o obsesie proaspătă și caldă dintr-un serial, bineînțeles. 🙂
Melodia cu care defilez astăzi a fost folosită atât în The Vampire Diaries și mai recent în Grey’s Anatomy. Varianta instrumentală a melodiei a fost folosită în tvd ca fundal pentru scena din casa Lockwood, de la funerariile primarului când Katherine vorbește cu Stefan. Apariție nesemnificativă pentru marea majoritate, dar semnificativă pentru mine că mi-a rămas în minte.

Când am văzut song beneath the song, din ga, memoria mi s-a reînprospătat și uite așa un pitic de pe creierul meu s-a numit How to Save a Life. Scena o puteți revedea  aici. Bine aleasă, ținând cont de tema serialului și a episodului în sine. Să nu mai zic că mereu am avut o slăbiciune pentru melodiile cântate „la grămadă”.

Obsesia a ajuns și la banca a 3-a :), dar nu sunt eu de vină de data asta. Pur și simplu melodia este mult prea… obsesivă. 😀
Enjoy!

Single Post Navigation

Leave a Reply

