*janded

'cuz life is so random

Flash Mob pentru Pământ

Spre marea mea dezamăgire, nu am putut ajunge vineri în real pentru flash mob-ul de ziua Pământului de care vă spuneam într-o postare anterioară, din simplul motiv că nu eram în Galați.

A apărut filmuțetul și câteva poze, unde altundeva decât pe facebook. A ieșit foarte foarte mișto, îmi pare foarte rău că nu am putut ajunge. Montajul e foarte bine făcut și imaginea clară. A fost aglomerat rău în real din câte văd eu și din ce mi-au spus dansatorii nu prea au avut destul spațiu, dar eu zic că pentru prima dată s-au descurcat minunat.

Felicitări tuturor, bravo vouă și poate mai facem și cu alte ocazii!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Flash Mob pentru Pământ

  1. >Mini me, imi pare rau ca nu ai fost prezenta, flash mobul a iesit super, iar coregrafia a fost excelenta. 😀

    Like

  2. >oana mare, cand ai sa vezi pentru ce am lipsit de la flash mob, nu o sa-ti mai para 😀

    Like

Leave a Reply

