*janded

'cuz life is so random

Gârboavele XC 02

Am trecut și de 9 aprilie, am dat și premiile și medaliie și micii. 🙂
Vremea a fost mai mult decât nașpa, aș putea spune capricioasă dar e prea puțin. A plouat binișor vineri dimineață, a plouat și sâmbătă dimineață evident că a rezultat mocirlă, iar concurenții s-au întors cu o bicicletă dublă ca greutate, plină de noroi.

Au fost puțin peste 400 de concurenți (409 sau 410) dintre care 14 copii, ceea ce pentru mine a fost cu adevărat surprinzător, ținând cont că a fost prima ediție. Am întârziat puțin cu startul datorită vremii și numărului mare de concurenți, nu ne așteptam să vină atât de mulți 🙂 se pare că a fost vestea dusă bine mai departe. Au renunțat mulți datorită problemelor tehnice (pene, lanțuri rupte), dar trebuie subliniat faptul că traseul a devenit mai greu din cauza ploii.

Am avut câștigători, am avut o coadă considerabilă la mici și bere, și am întâziat cu termenele anunțate, și știm că unii au venit tocmai de la Târgu Mureș, Constanța sau chiar Timișoara, dar neavând prea multă experiență în organizarea unui concurs național de MTB ne-am mai încurcat. Dragilor, pentru întârziere chiar îmi pare rău, dar vă asigur că nimeni din echipa de organizare nu câștiga absolut nimic (în afară de oboseală) dacă trăgea de timp.

Personal, am remarcat și exemplele clasice de prostie umană, în care concurenții bătuți de soartă au fost îngrozitor de neîndreptățiți, când ei ajunseseră primii. Pe acei concurenți îi invit la anul (dacă se mai organizează) ca să dea ce-i mai bun din ei și pe lângă experiența participării să se urce și pe podium. Nu credeam că premiile sunt atât de importante, dar se pare că unii pedalează de dragul lor, asta este.

Deabia aștept să văd reacțiile concurenților, câteva au început deja să apară pe pagina de facebook a GXC, pentru că ele sunt singurele care ne pot ajuta să ne perfecționăm. Mulțumiri biciclistul.ro pentru filmarea de la startul amatorilor și pentru fotografii.

Voi reveni cu filmulețe și poze. 😀 Ne mai vedem și la anu’?

Single Post Navigation

2 thoughts on “Gârboavele XC 02

  1. >la anul? pana la anul, imediat cum imi repar bicicleta si prind o vreme calduroasa cu pamant uscat ma duc si testez traseul fara noroi 😀

    Like

  2. >uite ca la asta nu m-am gandit. :)) cred ca bicicletele au suferit cel mai mult din cauza ploii.

    Like

Leave a Reply

