*janded

'cuz life is so random

Obsesie la pătrat: New Days & Nivea

Probabil știți deja reclama de la Nivea, cea cu around the world, în care persoane din diferite colțuri ale lumii folosesc crema Nivea în diferite situații. Într-o postare mai veche spuneam ceva despre noua generație a reclamelor „de grup”, reclama în cauză intră fix în această categorie.

Lăsând la o parte comerțul, melodia folosită în reclamă mi-a atras atenția. New Days a lui Asher Lane a fost fundalul muzical ales de cei de la Nivea. Este o melodie foarte drăguță, iar vocea lui Lane este relaxantă. Să nu mai zic de versuri, care te încarcă cu energie.

Am dat și peste un site foarte tare: http://muzicadinreclame.com/ pe adresa lui web. Aici puteți găsi pagina reclamei de la Nivea, melodia lui Asher Lane, dar și versurile acesteia.

Single Post Navigation

2 thoughts on “Obsesie la pătrat: New Days & Nivea

  1. >Nu pot sa spun ca mi-a placut aceasta reclama foarte mult, insa melodia mi se pare geniala. Am cautat-o multa vreme si acum, in final, am si gasit-o. Multam, >:D<.Zeth

    Like

  2. >oricand cu placere, lilith 😀

    Like

Leave a Reply

