*janded

'cuz life is so random

O facem din nou?

Știu că are o tentă foarte perversă, dar și în engleză ar fi fost același lucru, so I’m innocent. 🙂

După ce am văzut meciul aseară și am trezit toată casa că am bătut cu 3-1 Luxemburgul (nu că ar ajuta cine știe ce), ce altceva puteam face, decât să mă duc nițeluș pe twitter. Și ghici, ghici ce ciripeală am văzut de la @letsdoitro? 😀 Ciripeala asta. Prima oară m-am uitat urât la link, am dat click și poof! Let’s do it, Romania! se face și anul acesta! = l-o-v-e, vorba cuiva. Apoi verificând și mail-ul am văzut și acolo mail de la LDIR, foarte oficial în care eram invitați să ne adunăm din nou forțele pentru a curăța Românica de gunoaie într-o singură zi.

Foarte, foarte tare! 😀 Chiar dacă m-am lovit de comentarii precum „Păi da, ca să mai fure niște bani.” sau „Trebuie sa facă și ei ceva, că o să-i întrebe ce au făcut cu banii ăia” mă bucur pentru că anul trecut am picat fix în mijlocul desfășurării organizării, și fiind mai mică (mai mică decât acum) nu puteam să fac mare lucru.

Cu siguranță echipa de anul trecut se va reuni și anul acesta, evident cu modificările de rigoare. Teoretic, având experiența LDIR-ului precedent ar trebui să ne descurcăm mult mai bine decât în septembrie 2010. Om trăi și-om vedea.

Noi să fim sănătoși, că înfloresc gunoaiele ca ciupercile după ploaie!
Deci, o facem din nou?

Single Post Navigation

Leave a Reply

