*janded

'cuz life is so random

The French Mistake

Pentru că weekend-ul ăsta am râs în hohote uitându-mă la Smallville și Supernatural, m-am gândit să vă spoileresc puțin (în cazul în care nu ați văzut ultimul episod apărut din Supernatural).

Episodul 15 din sezonul 6 este intitulat The French Mistake și este fără doar și poate cel mai bun episod din tot sezonul. Dacă până acum plângeam pentru că au stricat tot serialul cu sezonul 6 (și după cum umblă vorba prin târg, urmează și un sezon 7), acest ultim episod a mai spălat din păcate.

Se pare că cineva a reintrat în spiritul spn, pentru că ideea episodului este nonconformistă, foarte îndrăzneață și îngrozitor de amuzantă așa cum îi stă bine din când în când unui episod din spn. Episodul este mai bun decât Yellow Fever atât din punct de vedere al montajului/regiei etc. cât și a performanței lui Jansen și Jared.

Sam și Dean se trezesc cu Balthazar pe cap, care aparent îi trimite într-un univers paralel foarte ciudat, în care Sam e Jared Padalecki, Dean Jensen Aclkes, Cass Misha Collins, iar ei filmează Supernatural.

Prestația celor trei este excepțională (mai ales cea a lui Jensen). Am râs tot episodul, ai mei se uitau la mine și râdeau de râsul meu. Scena mea preferată a fost cea în care Dean se uita urât rău la Cass, iar Sam vorbea cu pereții. Oh, și aia când sar pe geam; neprețuită.

V-am spoilerit destul. 😀 Iar ca tot spoiler-ul să fie complet, mai jos aveți câteva scene din The French Mistake.

Single Post Navigation

Leave a comment