*janded

'cuz life is so random

Obsesie: I Want You

A trecut ceva timp de la ultima obsesie pusă pe blog, așadar m-am gândit să vin cu una nouă. În ultima lună am făcut câteva obsesii minore (una mai mare pentru O’death), dar aseară printr-o minune mi-am deschis PSP-ul ca să ascult muzică și am nimerit în folderul cu coloana sonoră de la tvd. Deci da, avem parte de o nouă obsesie din tvd.

Folderul cu muzică e stufos (170 de melodii – doar din sezonul 1), dar cum I Want You (interpretată de Fefe Dobson) e cap de listă mi-am reamintit de ea și mi-am făcut treaba prin casă cântând și dansând, so am considerat-o obsesie. Este o melodie drăguță, energică, care te obligă să bați ritmul din picior sau cu degetul arătător și fără să-ți dai seama începi să o și fredonezi.

Conform organizării, melodia a fost folosită în episodul pilot al seriei, dar nu știu să vă zic și scena; să-mi fie cu iertare ignoranța. Versurile le puteți vedea aici, cu toate că nu sunt greu de înțeles.

Enjoy!

Single Post Navigation

2 thoughts on “Obsesie: I Want You

  1. >m-apuca groaza cand vad ploade d-astea de 12 ani, care abia si-au terminat de format dantura definitiva, ca emit melodii de amor. i wanna take you home la 12 ani, nu prea suna a bine.

    Like

  2. >ca să-ți dau peste nas, Fefe Dobson împlinește chiar azi 26 de ani. e născută în '85. sâc!

    Like

Leave a Reply

