*janded

'cuz life is so random

Brendu’ de țară – episodu’ unu

DACIA 1310

Dimineață, ieșind din scara blocului pentru a mă duce la școală, ca orice elev silitor din România care nu moare cu sistemul de învățământ de gât, am auzit un „bum-bruuuum-buuuummm!” puternic.

Pentru că am o pisică și am început să împrumut din obiceiurile ei, mă dau un pas înapoi și mă ascund după ușă. Ce să fie, ce să fie? O fi zumzetul care se aude de regulă dimineața de la combinat? Nu… e prea puternic. S-a mutat Egiptul în fața blocului meu? Nu, că aș fi fost moartă. O fi plouând? La sfârșitul lui februarie să tune în halul ăsta? Hai las-o.

Îmi fac eu curaj și ies din casa scării. Mă uit în stânga și în dreapta pentru a găsi sursa zgomotului. De la stânga la dreapta, de la dreapta la stânga. Nimic. Din nou: de la dreapta la stânga, de la stânga la… opa! O Dacie 1310, argintie, duduia de mișca blocul din fundație. Subsemnata se încălzea pentru a-l duce pe cetățeanul patriei spre locul de muncă, unde urma să lucreze cu drag și spor pentru al său viitor.

Eu, ocolesc brendu’ de țară și îmi văd de drumul meu. Nu am mai auzit bombardamentul deabia după ce am ajuns la 3-4 blocuri depărtare, sau poate cetățeanul plecase în drumul său, trăgând Dacia 1310 după el. 🙂

Single Post Navigation

4 thoughts on “Brendu’ de țară – episodu’ unu

  1. >Vai, dar cum poti tu, elev silitor, iubitor de cunoastere si toate cele sa nu admiri bucatile de istorie ale patriei, care ar trebui sa fie in muzeu deja? ;)) Am mai vazut si eu Dacii 1310 pe strada, insa nici una care sa mearga. Dupa parerea mea aceste masini ocupa spatiul de poamana pe strazi, cand locul lor clar este la fiare vechi sau in cel mai bun caz intr-un muzeu.

    Like

  2. >Mmm… eu am vazut chiar destule Dacii 1310. Si, ghici ce! erau chiar fucntionabile. :))

    Like

  3. >brandul de tara e masina stoica, saraca, si face si vanzari la nemti, ceea ce e oarecum dubios.

    Like

  4. >C'mon, Dacia e cea mai bună maşină din toate timpurile, nu tre' să faceţi mişto de ea. OK, poate că huruie şi troncăne, dar o poţi repara pe loc întotdeauna :-DData viitoare când cetăţeanul patriei va vrea să mai încălzească motorul Daciei, spune-i că nu aşa se face, fiindcă el se încălzeşte în mers.

    Like

Leave a Reply

